Pelangirindu’s Blog

Just another WordPress.com weblog

Kena pra-praktikum

Posted by pelangirindu on February 10, 2009

salam semue…

em..tak sangke aku sekarang dah tahun tiga.pejam celik pejam celik dah sem 6 dah aku..em..makin tua plak…bulan 5 lima ni aku kena praktikal la plak..makin mencabar hidup ni kan.makin lama hidup semakin mencabar.kadang2 kalau kurang sabar boleh meletup kepale..

pening kepale ni bila pikir masa depan yang tak pasti.makin dikejar makin runsing kite.macam aku sekarang ni,nak pilih tempat praktikal pun payah sungguh..kadang2 ati berbolak balik.akhirnya ikut gerak hati..dan sekarng aku lega sikit dah wat keputusan..Alhamdulillah..aku mintak petunjuk,ALLAH tunjukkan yang terbaik..

ya ALLAH,

permudahkanlah urusan aku…

semoga aku sentiasa sabar dengan ujian-ujian mu…

aku tahu kau menyayangiku,

kerana kau masih mengujiku dengan cabaran-cabaran…

berilah aku kekuatan ya ALLAH..

jauhkanlah aku dari keluhan yang panjang

semoga kejayaan milik kita..

semoga kejayaan milik kita bersama..

dan putus asa..

permudahkanlah segalanya…ya ALLAH..

AMIN..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: