Pelangirindu’s Blog

Just another WordPress.com weblog

insan terpilih

Posted by pelangirindu on February 4, 2009

Assalamualaikum…

di dalam kepayahan ada juga kesenangan..Alhamdulillah..

aku sebenarnya nak meluahkan rasa kegembiraan aku dan sekaligus ingin berkongsi bersama sume…

em..sem ni aku banyak assignment yang memerlukan aku menggunakan internet..susah rasenye bila terpaksa turun ke bawah setiap hari untuk melayari internet. dah lah umah  aku tingkat 6,,huh..malas gak kadang-kadang…walaupon ade di  antara kawan2 aku yang pakai broadband tapi segan rasenya nak jadi penumpang tak berbayar setiap hari..huhu..lagipon dorang pon macam aku gak kene wat keje dan sentiase bz so bek aku bersusah sikit..

tapi kesusahan aku tak lah lame..Allah Taala Maha Pengasih lagi Maha Penyayang…Allah permudahkan urusan aku Alhamdulillah..

sebenarnye aku pon macam x caye yang bilik aku dapat wireless..hehe..benda ni aku sedar pon dah lambat,awal sem ari 2 tp xpe,yang penting itu adalah nikmat..em..aku x tau org len dpt ke x..tp kat bilik aku pon cume laptop aku jer yang dapat detect roomate aku pon x dpt..yang bestnye cume kat katil aku je plak 2, kat katil atas..hehe..aku bukan nak bangga tapi bagi aku itulah kasih sayang namenye. maklumlah budak asrama kan..asrama aku xde wireless pon sebenarnye,em..mungkin aku duk dekat kampus kot tu yang dapat detect tu..Allah Taala kan Maha Berkuasa.xde yang yang mustahil pon dengan izin-NYA..sekarang aku bleh surf kat atas umah je..lebih mudah kan??hehee..

wassalam..=)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: